Thursday, August 23, 2012

Buku "PERINGATAN BUAT DIRI (1 & 2)"

BERMINAT UNTUK BELI BUKU-BUKU BERIKUT,
HUBUNGI PENULIS DI 019-917 3234 / 019-957 2234

Buku “PERINGATAN BUAT DIRI (2)”
Harga: RM12

Kandungan:
Medical checkup, soalan bocor, anak kunci, sibuk, tidur…, bil daripada Allah, konvokesyen, CCTV, menikmati sakit, sijil, berapa lama?, berapa nombor giliran kita?, sampah jiran, dosa, kita dan ibu, susuri jalan ikhlas, maafkan orang…, nasi ayam, nisbah 1:2, cahaya, sikap terhadap isteri, aku sudah tua?, Doakan untuk didoakan…, …., ….., …..

Buku “PERINGATAN BUAT DIRI (1)”
Harga: RM10

Kandungan :
ANALOGI KEHIDUPAN - "user manual" kehidupan, kita buih!, tak takut sebab tak kenal, ubat, bonzai, 100 meter terakhir! pecut, main wau di baroh, ...
SIKAP - Pitih aku..ikut suka akulah!, Mudahkan urusan urusan orang lain, kena hulur, susah nak tidur, Lihatlah ke bawah, Aku, aku dan aku!, Selesa dalam kejahilan,
KEKELUARGAAN - sanggup, bersedia dan ikhlas, Awaklah jaga mak, ibubapa derhaka, sayang bawa rebah, anak: bawa sentosa atau seksa?, isteri berleter, ....
UMUM - Dunia tua, roda kehidupan, azan, saat kalut, perjalanan, bolehkah aku jadi VIP?, ...

No comments:

Post a Comment