Wednesday, August 10, 2011

Buku "PERINGATAN BUAT DIRI"

Buku ini adalah koleksi coretan dalam tazkirah-for-all.blogspot.com dan facebook "tazkirah-for-all". Butiran buku seperti berikut:
  • Harga: RM10 (tak termasuk kos hantaran melalui pos/kurier)
  • Bilangan mukasurat: 222
  • Kandungan : Antaranya,
  1. Bahagian Satu: ANALOGI KEHIDUPAN - "user manual" kehidupan, kita buih!, ikut resmi anggur, tak takut sebab tak kenal, ubat, bonzai, 100 meter terakhir! pecut, main wau di baroh, cermin, kapal titanic
  2. Bahagian Dua: SIKAP - Pitih aku..ikut suka akulah!, Mudahkan urusan urusan orang lain, kena hulur, susah nak tidur,Lihatlah ke bawah, Sombongnya kita dengan Allah, Pakaian dalam grobok, Aku, aku dan aku!, Selesa dalam kejahilan, Jumpa tuan vs. Jumpa Tuhan, Jahat dibalas baik
  3. Bahagian Tiga: KEKELUARGAAN - sanggup, bersedia dan ikhlas, A,B,C,D,E,F, Awaklah jaga mak, ibubapa derhaka, sayang bawa rebah, anak: bawa sentosa atau seksa?, isteri berleter, didik anak vs. didik lembu, kerjaya sebagai anak, rumah kubur
  4. Bahagian Empat: UMUM - Dunia tua, roda kehidupan, azan, saat kalut, perjalanan, bolehkah aku jadi VIP?, ingat 5 sebelum 5, istidraj, hanya tinggal nama, lidah orang beriman vs....
BERMINAT NAK BELI? Hubungi terus penulis di 019-917 3234 atau 019-957 2234

No comments:

Post a Comment